onsdag 12. september 2012

Apestreker

Som mange andre med stoffavhengighet, prøver jeg stadig å kutte ned, for man bør jo bruke opp det man har før man kjøper nytt. Men det sprekker titt og ofte. Jeg var en tur innom stoff og stil for å kjøpe litt tråd for noen uker siden, skulle bare ha litt tråder og vliselin. Ca 3 meter innenfor døren møtte jeg denne jerseyen med apekattmønster og dermed var sprekken ett faktum. Men, jeg klarte meg med en liten halvmeter. Da ble det genser til Luna og bukse til Liv, en lue er også klippet, men den har jeg ikke surret meg til å sy sammen enda.
Kjempesøte aper

Genser med raglanarm til SuperLuna

Bukse til minitøffen
Stoffer fra overnevnte butikk, gensermønster fra samme sted og buksemønster fra samme sted

xoxo Maren

2 kommentarer:

  1. Kjempefine apekattklær! Er ermene av ribb?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp :) Er litt tykt, men varmt og fint nå som det blir kaldere ;)

      Slett