søndag 13. mai 2012

Veskesøndag

Jeg har blitt medlem av ett syforum! På forumet er det utrolig mange flinke mennesker som syr de mest fantastiske kreasjoner. Jeg får regelrett prestasjonsangst. Det som er ekstra fantastisk er at disse menneskene legger ut tutorials, slik at oss vanlig dødlige også kan produsere disse fine tingene. Siden jeg er litt veskegal ble øynene dratt mot en liste med vesketutorials. Pfaffen og jeg fant frem stoff og strykebrett før vi kastet oss over det som skulle bli ett handlenett. Jeg ble bare middels fornøyd med resultatet, syns hele greia ble litt kort og uhåndterlig. Kommer til å modifisere fremgangsmåten og mønsteret litt før neste gang jeg prøver. Da den var ferdig testet vi en liten mappe med glidelås, den ble derimot ganske så fin! Dagens lille mappe er akkurat passe stor til å oppbevare penner og slikt. Også kjent som ett penal. Denne fremgangsmåten skal derimot brukes igjen!
Lite penal og handlenett
Stoffet brukt til handlenettet kommer fra IKEA og ble origianalt kjøpt inn som gardinstoff. Jeg hadde kjøpt nok stoff til betraktelig flere vinduer enn jeg har, så jeg leter stadig etter måter å bruke det opp. Stoffet til den lille pungen er babycord fra stoff og stil.

xoxo Maren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar