torsdag 24. mai 2012

Kona er stoffavhengig!

Kroppen min har bestemt seg for at det er en god ide å lagre alt vannet jeg drikker i denne heten. Og det er jaggu ikke lite. Fingre har blitt til tømmerstokker og det gjør sying litt vanskelig i disse dager. Trenger en privat boble med AC rundt meg til enhver tid. Bilen er da ett fint sted å være.

Anywho, i går måtte jeg ut på sykehuset for nok en ultralydkontroll. Det "beste" med litt kompliserte svangerskap er at man får sett på ungen en god del oftere enn de friske gravide. Galgenhumor, I has it! Det var godt nytt denne gangen, ting har ikke blitt værre så vi slipper å flytte på dato for keisersnitt og jeg slipper å være sengeliggende frem til juli. Jippi sier vi til det! 
For å feire gode nyheter og siden jeg alikevel var på den kanten av landet, stakk jeg en tur innom stoff & stil for å finne noen jersey stoffer for å sy noen t-skjorter og tights til superluna. Fant noen fargerike og fine stoffer som jeg gleder meg til å bruke så fort jeg får fingrene mine til å passe inn i en saks igjen. 

For noen måneder siden var jeg så dum at jeg tøyset med ordet stoff, sa at jeg brukte opp alle pengene våre på stoff, noe som ikke var usant. Men jeg fikk det til å høres ut som narkotika og ikke tekstil. Jørgen syns dette var rasende festlig og har tatt det videre. Han kunne fortelle folk at "kona er stoffavhengig", noe som hadde vært greit om han hadde gjort det klart at stoffet det dreier seg om er tekstil og ikke heroin. Tøysemann! 

2 kommentarer:

  1. velkommen inn i bloggverdenen :) Har en liten ting til deg på min blogg ;)

    SvarSlett